• Cazarea se face incepand cu ora 13:00
• eliberarea camerelor se face pana in ora 12:00
• la solicitarea clientilor si cand hotelul dispune de spatii se pot aplica conform practicii internationale tarife speciale pentru ramanerea dupa ora 12:00 in camera astfel:
• pentru ramanerea pana la ora 15:00 se va incasa 25 % din tariful cazarii/noapte
• pentru ramanerea pana la ora 18:00 se va incasa 50% din tariff
• pentru ramanerea dupa ora 18: 00 indiferent la ce ora va pleca clientul se va aplica tariful total
Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje fara plata timp de 24 ore si cu plata pentru o durata mai mare de 24 ore.
• Cazarea fiecarei persoane se face prin completarea fisei de anuntare a sosirii pe baza actului de indentitate.
• Clientii care solicita cazarea in camera single dar nu li se pot oferi decat camera duble(twin) in regim de ocupare “ single” li se va face o reducere din tariful afisat pentru camera dubla.
• Pentru rezervari completati formularul sau contactati serviciul rezervari prin telefon :
+40 21 352 60 79, +40 372 746 862; fax +40 21 352 61 53
e-mail: reservation@snagovclub.ro
• Camerele din incinta hotelului sunt de nefumatori. Orice persona va incalca acest regulament va fi supusa unei taxe de curatare de 300 de Euro+Tva (la cursul BNR)
• Orice anulare de rezervare se va face contactand receptia.
• Nu se vor aplica penalizari daca anularea rezervarii se va face cu cel putin 3 zile inainte.
• Penalizarea reprezinta contravaloarea primei zile de cazare.
• Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile inainte de data sosirii.
• Pentru rezervari de grupuri va rugam contactati serviciul rezervari.
• Pentru cazul in care faceti rezervarea la telefon, fax si nu avem la dispozitie datele dumneavoastra de card, plata in avans este necesara pentru a avea garantia efectuarii rezervarii.
• Acestea difera in functie de tipul de camera ales si de numarul de persoane.
• Este acceptata plata numerar ( RON ) , carti de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar.
• Plata se va efectua anticipat la cazare. In cazul unui long –stay plata se face anticipat sau din 3 in 3 zile.
• Micul dejun se serveste zilnic intre orele 08:30 si 11:00 a.m, in restaurantul aflat in imediata vecinatate a hotelului.
• Hotelul este dotat cu sisteme electronice omologate, de monitorizare a accesului in camera. Desi sunt luate masuri de precautie, recomandam folosirea seiufului din camera pentru depozitarea valorilor. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta hotelului, salilor de conferinta , restaurantului.
• In incinta centrului Spa nu exista supraveghere a unui salvamar de serviciu, iar toate persoanele care folosesc incaperea fac acest lucru pe cont propriu si pe propria raspundere.
• Copii au acces in Spa doar sub stricta supraveghere a adultilor.
• Parcarea se poate face in spatiile amenajate fara cost in limita locurilor disponibile.
• Dorim sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu nevoi speciale. Marea majoritate a spatiilor din hotelul nostru sunt accesibile si persoanelor in scaun cu rotile. Daca aveti nevoie speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a putea sa va oferim un sejur cat mai agreabil.
• Regula generala este ca nu este permisa cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale si pasari. In cazuri exceptionale si numai cu acordul hotelului, cazarea se va face prin prezentarea la sosirea in hotel a certificatului national / international de sanatate (sa cuprinda si vaccinarile).
• Taxa de plata reprezinta 50% din valoarea incasata pentru o persoana.
• Puteti primi vizitatori in camera dumneavoastra intre orele 08:00 si 22:00,fara costuri suplimentare, in cazul in care primiti oaspeti in intervalul 22:00-08:00 acestia vor trebui sa achite diferenta de tarif si sa se inregistreze la receptie.
• Prin intrarea in perimetrul SNAGOV CLUB, intelegeti si acceptati ca SNAGOV CLUB îşi rezervă dreptul de a fotografia si filma orice persoana sau grup in scop promotional si de a folosi imaginile pentru site-ul pagina proprie, pe pagina de Facebook sau in alte mijloace media, inclusiv online; Prin simpla intrare in SNAGOV CLUB va exprimati acordul fara vreo alta formalitate prealabila ca SNAGOV CLUB sa foloseasca imaginea astfel preluata in campaniile sale publicitare derulate pe teritoriul si in afara Romaniei, fiind de acord cu multiplicarea pe diverse tipuri de suport, afisarea acesteia, atat pe pagina de internet a SNAGOV CLUB, cat si pe panouri amplasate in spatiul public potrivit legislatiei incidente;
Fiecare persoană are de asemenea dreptul de a se opune utilizării datelor şi să blocheze orice utilizare specifică a acestora, pe baza unei cereri scrise si semnate adresate Snagov Club, Allea Nufarului nr 1 B, Sat Snagov, Ilfov, Romania sau prin mail la reservation@snagovclub.ro
• Reprezinta o preocupare permanenta. Lenjeria si prosoapele se schimba zilnic, sau la cererea clientului. Pentru a ne semnala dorinta dumneavoastra de a schimba obiectele de lenjerie sau prosoape va rugam sa solicitati acest lucru la receptie.
• Clientul este raspunzator fata de hotel pentru daunele provocate celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului daca greseala / intentia le poate fi imputata.
Raspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau incarcaturii acestora.
• Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti.
• Ne rezervarm dreptul de a acorda bonusuri si discounturi in scopul fidelizarii clientilor nostri.
• Ne rezervam dreptul de a debita cardul oaspetilor nostri in lipsa in urmatoarele cazuri: cand ati plecat fara sa platiti, cand prin activitatea dumneavoastra ati produs daune si cand nu ati anulat rezervarea la termenele stabilite mai sus. Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila, in cazul in care acest lucru nu este posibil va intra sub jurisdictia Tribunalului Ilfov.
• Consideram ca orice client in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar, sala de conferinta) a luat cunostinta de termenii si conditiile mentionate mai sus si le-a acceptat tacit.
• Politica hotelului poate fi oricand modificata fara notificare.